MMad bu benim sanirim :((( bi forumda surekli hic belirti yokken bebegin kalbinin durdugunu yazanlar oluyor doktora soruyorum bu durumu olabilir mi diyorum tedirginligimin farkinda iki hafta bile zor bekliyorum. Annem ve diger dogum yapanlar cinsiyet ogrenmeye gidiyorduk sadece biz diyorlar zamaninda. Ne diyebilirim ki, hassas kalpler icin belirsizlik bir cehennem