MMad şöyle düşünmeye çalışsan..bu haftalarda bir şey olsa bile müdahale etmiyolar edemezler de.. hatta ilerki haftalarda da olacak olan her türlü oluyo.. bir şeyler vesile oluyo ve yaşaman gerekeni yaşıyorsun.. inançlıysan dua ve tevekkülden başka yapacak bişeyin yok.. inançlı değilsen de tesadüflerden kaçamazsın.. hayat böyle bir şey.. bak ben ilk kızımı 25 haftalık doğurdum sabah kontrole gittim herşey normaldi, öğlen doğum yaptım hemde acile zor yetişerek.. sonrasında bebeğime hep ölecek ümitlenme dediler.. düşünsene cam fanusta henüz derisi bile oluşmamış tüm damarlarını görebildiğin ve gerçekten el kadar bir bebek.. bana göre yaşama ihtimali bile olamayacak, hatta doktorlara göre de öyle.. şu an 2 yaşında bizi parmağında oynatıyo.. biliyorum o anlar geçtikten sonra korkma tedirgin olma demesi çooook kolay.. zaten ben desemde bu hislerin değişmeyecek ama kendini telkin etmeyi öğren, herşeyi akışına bırak, bebeğine ve kendi bedenine güven.. bebeğini doktorlar, ultrasonlar besleyip büyütmüyo, bunu sen yapıyosun o kadar güzlü bir bedenin var ki, yeni bir cana vesile olabiliyor.. ha ciddi bir endişen belirtin varsa hiç bekleme bir fazla baksınlar ama bunu kuruntularından ayırarak yap.. hem senin hem bebeğin sağlığı için kendini sakinleştirmeyi öğrenmen lazım.. umarım seni kırmamışımdır, sağlıkla ve zamanında kavuş bebeğine ❤️