Nurcangulpideci sana sadece şunu söyleyim canm, bende 17 gün önce spinal doğum yaptım. Ne ara doğum yaptım ne ara eve geldim hiç bişi anlamadım. hele doğum öncesi o iğne vuruluşunu hiç hissetmedim hatta bi ara 2 dk kadar uyumuşum 😂 sonra kızımı gösterdiler. Hiçte korktuğun gibi bişi değil bak gerçekten. Evrt doğum sonrası ağrı vs oluyor ama herkesin acı eşiği farklı belki sen hiç hissetmeyeceksin 1 hafta 10 güne tamamen toparlanacaksın belkide aynı gün, bunları düşünme sen bebeğinle kendini düşün. He bide spinal doğum ile 10 tane çocuk doğururum söyleyeceklerim bu kadar nokta😂