Kizlar Selam ..
Yaşadığım durumu yaşayan varmı , fikir ve tavsiyelerinizi almak istiyorum.
29+2 haftalik hamileyim
Birkac gundur karnim cok aciyor , aksamlari cok sert oluyor. Geriliyor karnim.
Dun doktora gittim, hersey normal dedi doktor dinlenmelisin dedi.
Dinleniyorum ama gecmiyor, kasiklarimda ve karin icinde bu aci hissi cok zorlaniyorum.
Egilmek ,kalkmak ,oturmak vs cok zor :((
Bunu yasayan ve sunu sunu yaptim gecti, rahatladim diyip verebileceginiz fikir varmi.