Kızlar merhaba , ikinci bebeğim kız olacak ve ben kendi adımı kızıma koymak istiyorum , bir türlü hiç bir isim içime sinmedi , şu an böyle bir fikir geldi 😂😂 ismim kimse de yok neredeyse , kiminle karşılaşsam bu ismi hiç duymadıklarını söylediler ve bu benim için bir yandan iyiydi , okul hayatımda falan tektim karıştırılmazdım 😂😂 sizler ne düşünüyorsunuz ? Kendi adınızı bebeğinize verir miydiniz ?