Hilal2 doktoruna söyle sana kan testi yaparlar varmı yok mu çıkar düşün düşün de elden birsey gelmez ki bari harekete geç varmı yok mu öğren nie buna bu kadar takılanıyor anlamadım bnde gebeyim dkkt ediyorum yememe doktor kendi test ye yaptı çok şükür temiz çıktı merak ediyorsun yaptırsana canım test için rahatlar kendini bebeğini strese sokuyorsun sağlıkla herkes bebekini kucağına alır hayırlısıyla inş