Valla birçok gebede aynı sorunlar var sanırım. Bende aynı şekilde düşünüyorum sürekli, çok şükür hareketli bebeğim, sabah benle bir uyanır benle bir uyur, ama akıntım fazla o yüzden diyorum acaba suyu tam mı, iyi mi, her evham yaptığımda kendimi hastanede buluyorum 🤭 detaylı dan sonra daha bi rahatladım çok şükür herşey yolunda, detaylıya gireli 15 gün oldu, diyorum acaba bu 15 günde suyunda azalma olmuş mudur 🤭 bi saat hareketini hissetmesem hemen evham yapıyorum 😅 sanırım anneliğin soyadı Evham ve endişe. Olumlu mesajlar gönderelim evrene, başka çare yok, yoksaki böyle geçmez aylar ☺️