Aysel_krdg Umutlubirkadin Canım benimde öyleydi erken gebelik testinde daha belirgindi sende erken gebelik testiyle dene istersen
Umutlubirkadin Aysel_krdg Canım kaçıncı gündü sen yaptığında bu testleri.. Bence olsa çıkardı artık koca 3 gun geçti sayılır..
Aysel_krdg Umutlubirkadin hadi bakalım inşallah güzel haberler alırsın canım kan verdiğimde 17 çıkmıştı zaten çok çok yeniydi
Ayse_nur2204 Umutlubirkadin canım benimde testim bu şekildeydi regl 6 gün varken yapmıştım sonra kan testi verdim 52 çıktı şuan 6+2 sende bir kan testi yapmalısın görsel nasıl ekleniyor atayım bende bak aynısı birebir sadece ben görüyodum o çizgiyi
Aysel_krdg Umutlubirkadin benimde regl ağrısı bir hafta önceden başlamıştı hatta oldum olucam derken testte öyle gördüm 👀 inşallah sende pozitifi görürsün canım
Umutlubirkadin Ayse_nur2204 Mutluresim.com sanırım sitenin adı ordan atsana canım agri arada geliyor sonra kesiliyor simdi kesildi agri hic bilmiyorum..
Ayse_nur2204 Umutlubirkadin kaç güm gecikmen var benimde ağrım var sanki regl olacakmışım gibi bel ağrım baş ağrım göğüs ağrısı
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Ayse_nur2204 burda çizgi belli oluyor diğer görselde hiç belli bile değil 😑
Umutlubirkadin Ayse_nur2204 Canım bat 28 di bugun 2 gun doldu sanırım ben bat gününü de saydım bugun 3 günlük
Umutlubirkadin Ayse_nur2204 Foto da evet biraz gözüküyor gibi ama elimde testi evire çevire bakıyorum testte yok
Ayse_nur2204 Umutlubirkadin anladım canım duanı et bekle rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin inşallah hayırlısı olsun rabbim seni sevindirsin isteyen herkese nasip etsin