Caglasmz Eflalin290 Bat 1 mayıs, bel ağrısı ve bugün beyaz akıntı başladı, duygusallık modum açık 😂 test yaptım ama çıkmadı bir şey gecikmeyi bekleyeceğim 🙈
znkara Eflalin290 bat 3 mayıs cuma günü akşam test yaptım çok silik çizgiyle öğrendim 🥹 göğüs hassasiyetim sürekli uyku hali kasık bel ağrısı sık idrara çıkma ve çok afedersiniz ishal belirtilerimden 🙏🏻 cumadan beri kaset test yapıyorum çizgi koyulaşıyor çok şükür ocak ayında kimyasal geçirdiğim için korkuyorum henüz kan vermedim gecikmemi bekliyorum
Melike3435 Benim bat 1-2 Mayıs . 4-5 gün önce beta testi yaptırdım 7.48 çıktı 🥺 testi Salı günü tekrar yaptırıcam. İnşallah yükselmiştir. bu şekilde olan var mı sonradan yükselen vs? Bat ın ilk günü kan vericem tekrar. 🙏
Caglasmz Melike3435 burada okuduğum kadarıyla yükselenler varmış tekrar test yaptığında minimum iki katı kadar yükselmiş olması gerekir inşallah yükselir 🙏🏼
Caglali Ben dün test yaptım silik çizgi çıktı, akıntım, bel ağrım koku hassasiyeti kasıklarda ara sira coook nadir batma, ve uyku yoğunluğu var.
Eflalin290 Caglasmz inşallah herkese dua ediyorum bende henüz hamile değilim çok ümitliyim bu ay öyle hissediyorum ama test yaptım negatif insallah üzülmem
Caglali Eflalin290 Allah gönlümuze göre versin Allah aratmasın sağlıkli eli yüzü düzgün hayırlı bir evlatlar kolaylikla versin Rabbim isteyen herkese
ferhpnar Eflalin290 ya geçen ay 2 si kahve rengi leke geldi 3 ü kanama başladı eğer 2 si sayarsam bugün görünüyor 28 günde bir oluyorum
Eflalin290 Caglali amin inşallah bu ay umutluyum çünkü hayır tohumu kullandım eşimde herşeye rağmen iyi olmasına rağmen pekmez yedi sürekli inşallah olur 🥰🥰
Prensesada Caglali amin inşallah rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah bana da 🤲🏼🤲🏼