Son 18 günümüz ama bir an önce gelmesini istiyorum. Doğum kanalına girmiş dedi doktor, mide yanmalarımın bitmesinden de öyle anlaşılıyor zaten. Ama artık sancılar başladı, ara ara alt tarafta baskı hissediyorum, sanki her an kafası çıkacakmış gibi. İki gün önce de kahverengi akıntı geldi, nişan miydi acaba bilmiyorum. Kısacası artık gelse çok mutlu olucam