Gulsen20 bizimde 36+5 her hafta nst de sancım çok çıkıyor ama ben hissetmiyorum 🤷♀️ doktorum bu sancıyla doğurman lazım, her an doğurabilirsin dedi ama bende tık yok 😅 sadece bu aralar hafiften bel ağrısı, karnımın altı vs sancım giriyor gibi ama bilemedim. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah miniklerimizi 🤲🌸