Elfve Biz izmirdeyiz mesaj geldi fatura gelecek ma iptal olacak ödeme yapmayın yaparsanız da iade olacak cumhurbaşkanlığı ödeyecek diye ama 24 Nisan itibaren diye yazıyor
Sumeyye1234 mekselinaa 20 nisandan sonra kesilen ilk fatıra bedavaymış, bizim 26sında kesildi 0 geldi. Keşke daha cok yaksaydık😂