mekselinaa ben Ankara da yaşıyorum baskengazi arayıp sordum ücretsiz mi bu ay yakılan yakıt dedim hayır hâlâ ücretli dedi hangi tarihler ücretsiz dedim daha elimize öyle bir bilgi gelmedi tarihler belli olunca açıklanacaktır dediler. Yani yukseltmeyin kizzz bir sürü para 😂😂