Seyma_123456 Kızlar şuan 21+1 günlüğüz hiç bir sıkımtımız yok herşey normal gidiyor ama beş gün geriden geliyor dedi sizin de aranızda böyle olanlar var mı varsa nasıl önlem alıyorsunuz birbirimize fikir verelim istedim 🥺🙏
Yazmelegi_ Seyma_123456 21+3 te benim de karın çevresi geriden geliyor dedi beslenmene dikkat et dedi öyle yapıyorum
Cansu0655 Seyma_123456 benimde 5 gün geriden araştırdığımda 2 hafta olması sorun ama 1 hafta bebek için sorun yaratmıyor olarak okudum çoğu yerden zaten okul öncesi öğretmeniyim çocuk gelişimi derslerinde de böyle okumuştum ve şimdi doktorum da 5 gün bizim için sorun yaratmaz normal sayabiliriz strese girmeyin sıkıntı yok dedi
Esracmmm Seyma_123456 valla bizde dün gittik çok şükür 4 gün önden geliyo bizimki de doktor ama bi risk görmedi
Mom-babyyy Seyma_123456 ilk 4 ay 5 gün gerideydi düzeldi 30 haftalarda da 1 hafta ileri gitti son hafta gününü yakaladı bir sıkıntı yaşamadım
Seyma_123456 Benim karın çevrem ile ilgili birşey demedi geçen hafta Detaylı ultrason girdik herşey güzel sıkıntı yok ama tek sorun beş gün geriden geliyor ve açıkçası üzülüyorum ne yapabilirim diye 🥺
Seyma_123456 Cansu0655 hmm anladım canım bana da aynı şekilde dedi ama inş bu süreci güzel atlatırız Allahım bütün anne adaylarını kolay kurtarsın sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
miraninannesi_ Cansu0655 hayır böyle bir sorun yok bebeğe sorun demek için en az 4 hafta gibi ciddi bir problem yarwtıore lütfen insanları korkutmayalım yanlış bilgi vermeyelim. 1 hafta 10 gün geç döllenme olarak bile geçiyor. Ciddi bir sorun 3 4 hafta geriden gelmesidir.
Seyma_123456 Mom-babyyy ay inş bende düzene girerim Allahım kazasız belasız sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Zarefet Benim gebelik başından beri hep geriden geldi farklı doktorlara gittim hepsi bir haftanin normal olduğunu söyledi
mercimekkoftesi1 Bnmde öyleydi, sürekli geriden geldi toparlayamadım bi türlü ne yiyecekle ne gıda takviyesiyle. Şükür 17 nisanda doğum yaptım sadece kilosu çok azdı 🥹 2.525 kg doğurdum minicik 🥹
Seyma_123456 mercimekkoftesi1 bana da öyle dedi belki bebek minyon olabilir bebekle alakalı bir durum bu dedi ama yine kafaya takıyor insan Allahım kucağında büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏
dmtturan mercimekkoftesi1 Benimde böyleydi doğum yaptım 2200 dü ama 2 kg doğdu minnacık bir prensesim var 27 nisan doğumlu 🥹
mimaranne06 Seyma_123456 Benim de 30. Haftadan beri 1 hafta-10 gün geriden geliyor. Önemli olan geriden gelmesi değil gelişimin durması bebeğin beslenmemesi dedi doktor. Bebeğe giden kan akımı iyiyse sorun etmeyin bazı bebekler minyon doğar.
Seyma_123456 mimaranne06 bebek iyi zaten bir sıkıntı yok sadece beş gün geriden geliyor ister istemez insan kafaya takıyor 🥺
Mom-babyyy Seyma_123456 ben kucağıma aldım 3 aylık oldu çok şükür sende hayırlısıyla kucağına al inşallah canım 🤗🙏
dmtturan Seyma_123456 Canım 29 haftaya kadar herşey normaldi 29 dan sonra hafta ileri gittikçe 32de ise 29 da kalmıştı böyle devam etti 37 haftalıkken 2 hafta hiç kg almamıştı ve karın çevresi 33 hafta da kalmıştı. 37+2 de Sezaryenle doğumum gerçekleşti
Nurcymz dmtturan cnm bnm durum seninle aynı , bnde de gelişim geriliği var , Perşembe günü alınacak ,34+0 ,kilosu 1700ler de , senin bebek kuvezde kaldı mı
mercimekkoftesi1 dmtturan bnmde işte son iki ayda doğru düzgün kilo almamıştı, son iki hafta hiiçç kilo almadı 17 nisanda da ben doğum yaptım 🥹 sağlıkları yerinde olsun da kilo hep alınır Allahım sağlıklı uzun ömürler versin bütün yavrularımıza inşallah 🙏🏻 🌸
Love13 Seyma_123456 bende 25 hafta bitti benimde 5 gün geriden geliyor her yazılanları denedim bütün hepsini yedim içtim neler yaptım ama asla işe yaramadı bitek bana kilo olarak dönmüş 😔 bu durumun çocuğun genetiği olduğunu düşünüyorum ne yapsam olmadı çünkü 🤷🏻♀️