crazymommy ilk 2 ay yemek düşününce bile öğrüntü geliyordu. Kusma 1 sefer yaşadım ama bulantım sadece uyuyunca geçiyordu. Sonra birden kesildi. Yarın 4. Aya giriyoruz hamdolsun 1 aydır neredeyse hiç bulantım olmuyor. Bebeğimin de gayet sağlıklı olduğunu söylemişti son muayenemde doktorum. Kişiye göre değişiyor bu bulantı durumu endişe etmeyin iyidir bebişiniz 🥹🌸