Kızlar midem geçen hafta çok bulanıyodu hergün sabah ağlayacak gibi oluyodum, şimdi 7+2 olduk midem çoğu günler nerdeyse hiç bulanmıyo korkmaya başladım normal mi bu durum benim gibi yaşayan var mı 🙄😭 Nerdeyse midem bulansın diye dua edeceğim sanki bebeğim sağlıklı gibi hissediyorum bulanınca. Biliyorum hiç bulanmayanlar da var ama benim bulanıyodu yani sonuçta.. Kesilmesi normal mi 😭