Emine52_34 temizlik falan bende yapmıyorum ama yemek yapıyorum mecburen ama annem de çok destek oldu bu süreçte hala arada gelip kaliyor ya da ev işlerine yardım ediyor. Ben çalıştığım için her gün çıkıyorum zaten evden ama masabasi Bi isim var öyle ayakta kalmıyorum pek. Kendinizi çok yormuyorsaniz arada bir yürümenin Bi zararı yoktur bence bana doktorum hiç öyle Bi kısıtlama getirmedi. Kendimi yormamaya fırsat oldukca dinlenmeye çalışıyorum