Gumus25 evet banada doktorum öyle dedi önlem için işimizi şansa bırakmayalım dedi atıldı. Banada zorlayıcı aktivitelerden kaçın dedi sürekli yat demedi ama ben hep bir tedirginlik içindeyim. Sürekli yatıyorum hatta doktorum 2 gün önce dedi sürekli yatmak iyi değil kan pıhtılaşması olur oda tehlikeli dedi. Benim de ilk gebelik olunca onu düşünüyorum sadece bilmiyorum çok zor geçiyor bana sürekli yatarak. Doktorum bebek büyüdükçe o dikişlere baskı yapacak vs dedi ilerleyen zamanlarda da mecbur yine yatcam son 4 ay sabretcem artık😔