Dcl027 benim adabamın bagajı küçücük diye bebek arabasını en mini boy olanını arıyordum. Kullanışlı olmalı, tek elle kapanıp açılmalı diyordum, çünkü eşim yokken de rahatlıkla kullanmalıydım. Yaşadığımız şehirde ailelerimiz olmadığı için her şeyi tek yapmak zorundayız çünkü:). Neyse, çok araştırdık sonunda prego solo travel’de karar kıldık, travel olduğuna bakma resmen kapanınca kabin boy oluyr:) puseti de var içerisinde çok rahat takılıp çıkartılıyor, sürmesi manevraları çok rahat, bebeğimiz daha doğmadığı için arkadaşımızın çocuğuyla denedik:) rahat, güzel. Hatta bi arkadaşımız da bizde deneyip beğendi ve o da aldı:) linkini vericem ama ben ebebek’ten almıştım her 500₺’ye 100₺ indirim çeki falan veriyolardı, daha uyguna gelmiş oldu bana böylelikle. Acelen yoksa ebebek indirimlerini takip edip ordan almanı tavsiye ederim ❣️
https://ty.gl/xbj1ktcoc7