Edabyksk yok hastanede yatmalık bi durumum olmadı evde geçirdim ilaç kullanarak 15/10larda oluyodu ama artık son zamanlar kalbime zarar vermeye basladı onun için kardiyoloji doktoru bebek riski atlattıysa alınsın dedi yoksa ilerde kötü sonuclar olur dedi bir gün sonra sabah doguma gittim