Mervekrblt çok şükür sağlıkla gelmesine sevindim bebeğinizin, ben de tansiyondan dolayı hastanede yatıyorum birkaç gündür, tansiyonunuz kaç civarıydı acaba? Bir de hastanede yatışınız yapılıp birkaç gün siz orada tutulup sonra mı Doğum yaptınız yoksa süreci evde mi geçirdiniz? Çok hazırlıksızım Doğum için ve çok tedirgin, cevaplar için şimdiden teşekkürler