Funda-01 Betulakarr çok hoşlar Rabbim hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasib etsin inşallah hayırlı olsun hediyelikleriniz bu arada 😊
Betulakarr Funda-01 amin canim cok teşekkür ederim favoriye eklersen fiyati dusuyor ben 200 TL’ye yaptırmıştım
SheeR beyzacmvrc ben 100 tane yaptırdım gurbetteyim memlekete gidince hem annemlerde hem kayınvalidemde Bebek mevlütü okutacağım kalanını orda dağıtmayı düşünüyorum hastane ve eve gelenler için de ayrıca 100 adet çikolata yaptırdım
Beyza44 beyzacmvrc 20 tane yaptiricam sadece hastaneye gelenler için eve kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum birz toparlanınca mevlit yapicam onlarda ayrı hediyelik vericez 💐
mnli beyzacmvrc ben kendim de mum yapıyorum yeni başladım kızıma da yapacağım doğuma inşallah oğlumda 20 hediyelik yetmişti hastahaneye gelenlere instagramdan bakabilirsiniz sayfama manolyaconceptevent
beyzacmvrc Meryem-7927 güle güle kullanın çok tatlı ☺️ bana da 20-25 tane çok rahat yeter aslında ama 50 yaptırıp eve gelene de mi versem acaba diye düşündüm. Gerçi mevlid yaparsam o zmaan da birşey dağıtılacak illaki
Rukiyeakn Kizlar bende mini sisede kolonya yaptırdım isimli bir de isimli cikolata 100 lü sizce hastanede serbet harici çikolata ile birşeyler ikram etmek gerekir mi kuru pasta alsam mi acaba kararsız kaldım
beyzacmvrc Rukiyeakn Bence gerek yok ya hastane orası sonuçta etiketli çikolata ikram edip kolonya tutulur. Birde hediyelik verilir tamam. Çoğu hediyelik bile yaptırmıyor ki çikolata sadece 😊