Caglali ayrıca ben testinizde silikte olsa bir çizgi gördüm benim 1 gün geciktiğinde tamamen negatifti ve işin garip tarafı hiç bir belirtim olmamasıydı. Yani diğer kadınlarda olan hiç bir belirti bende olmadı 5 gün gecikme sonrası sizin gibi silik bir test ile öğrendim yani belli belirsiz bir şeydi bide bu testi yaparken idrarınızın biraz ılışmasını beklemeniz gerekiyormuş idrar sıcak olduğu için. Bu çubuk testleri asla sevemedim bide testten sonra 5 dakika muhakkak bekleyin ilk silik olan sonra netleşedebiliyor ama çok erken yapmışsınız bir kaç gün sonra muhakkak tekrarlayın Rabbim gönlünüze göre versin umarım tez zamanda gönlünüzden geçen olur🌸