Ao526- Caglali Hafif silik çizgi var gibi kuruma çizgisi mi bilemedim. Ya regl gecikmesini bekleyin testi tekrarlayın 🙈 ya da acile kan vermeye 🙈 Hayırlısı olsun, Allah gönlünüze göre versin
Esmanurkarakoc123 Caglali özel hastaneler yapıyor. Devlet hastaneleri yapmıyor malsef . Ama hafif var gbi acele etme 10 gün dha geçsin bi test daha yaparsn. Şimdiden hayrlsi olsun cnm
NewMom__ Caglali kız bu testten nefret ediyorum yaa 😂 aynı sizinki gibi belli belirsiz bir şey çıktı hamileymişim meğer ilk yaptığımda da negatif çıkmıştı dandik 😂 gebe olabilirsiniz kan verin çizgi var gibi
Caglali Ao526- Denizzomerr Kader5151 2 gün önce aynı testten yaptım zor görünüyordu şimdi biraz daha iyi gözüküyor Umarım vardır
Ao526- Denizzomerr Aa ben her hastane yapıyor diye biliyorum. Ben testte silik çizgi gördükten sonra acile gittiğimde beta ya baktırmak istediğimi söylediğimde hemen yaptılar. İzmir’de
adatuna Siyah beyaz fotoğrafta var gibi sanki. Acil’de gebelik kanı zaten alınmıyor bildiğim. Çünkü acillik bir durum yok. Sağlık ocağından ya da özel hastaneden verebilirsiniz.
NewMom__ Caglali rabbim gönlünüze göre versin inşallah🌸 ne kadardır bekliyorsunuz ki? Umudunuzu kaybetmeyin❤
Songul1359 Üzgünüm ben göremedim yok gibi ama erken yapmışsın ondan çıkmamış olabilir bence günün geçince bı daha dene net olur en azından hakkinnizda hayırlısı olsun inşallah
NewMom__ Caglali canınızı sıkmayın o zaman çok normal bu durum 😇 sürekli yan yana olan çiftlerde bile 1 yıl sürebiliyor olma ihtimali ovülasyon dönemlerinizi takip edin ve yan yana olabilirseniz o süreçte 2 günde bir ilişki öneriyor doktorlar her gün girmek sperm kalitesini düşürüyormuş
NewMom__ Caglali ayrıca ben testinizde silikte olsa bir çizgi gördüm benim 1 gün geciktiğinde tamamen negatifti ve işin garip tarafı hiç bir belirtim olmamasıydı. Yani diğer kadınlarda olan hiç bir belirti bende olmadı 5 gün gecikme sonrası sizin gibi silik bir test ile öğrendim yani belli belirsiz bir şeydi bide bu testi yaparken idrarınızın biraz ılışmasını beklemeniz gerekiyormuş idrar sıcak olduğu için. Bu çubuk testleri asla sevemedim bide testten sonra 5 dakika muhakkak bekleyin ilk silik olan sonra netleşedebiliyor ama çok erken yapmışsınız bir kaç gün sonra muhakkak tekrarlayın Rabbim gönlünüze göre versin umarım tez zamanda gönlünüzden geçen olur🌸