HayriyeBoztepe Eda_46 valla bizde 40+3 deyiz bizim oğlan da gelmiyo merdiven mi inip çıkmadık adım mı atmadık hurma vs de mi yemedik yok beyfendinin gönlü yok neyse bakalım Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin kızlar inşaAllah🤲🤗🥰
Eda_46 HayriyeBoztepe hamileliğimin başından beridir hareket halinde olmama rağmen şuan 40+1 olduk ama beyefendi inatçı kesin bir haftasını daha doldurur sağlık ile gelsinler inşaallah 🌸
_Damlamumci_16 Annemisss26 benımde bugun 40+1 oldu ne zaman gelicek hiç bilmiyorum arada ağrım oluyor yürüdüğüm zamanda altta batma ve baskı hissi var baya can yakıcı oluyor bugunde hafif iğnelenme oldu karın bölgemde çok ince bi ağrıydı tarif edemedim ama acaba bugun yarın doğar mı?
Eda_46 _Damlamumci_16 aynilari bendede oluyor sanırsın yürürken yere düşecek çıkacak gibi bir o kadar da hareketli 40+3 olduk ama gelmeye niyeti yok oğlumun 😊😊41 e kadar süre var gelmez ise doktor müdahale edecek mecbur şuan dünyadan bey haber kendisi arada yalancı sancilari oluyor bu kadar
2023-krm Eda_46 Hafta ve günlerimiz aynı cumartesi yatış verdi doktor ve süreç hakkında hiçbir bilgim yok senin bilgin var mı ?