Eda_46 Bizim beyefendi 40+0 olduu ☺️😳😆😆plesantasi dahi yaşlanmış durumda ama onun dünyadan haberi yok 🤷🏻♀️🤰benimle aynı durumda olan var mı acaba dua edelim bol bol rabbim kolaylastirsin 💝
Eda_46 Minikmucizemmmmmmmmmmm sanırım biz de bir hafta atacak 😊😊41 de gelmez ise artık müdahale edilecek bakalım sonumuz ne olacak heyecan ile buraya doğum hikayemi mutlaka yazacam
Eda_46 Zynpeylul1616 her an her şeye hazır olmakta fayda var 😆gelmiyor gelmiyor deyip bir an da sürpriz yapabilir umudumuz gitmisken 😆😆😆şuan tek hissettiğim sanki ömür boyu dogurmayacakmisim gibi duruyor içimde 😆😆😆
262223-- Eda_46 dokturum diyor inatçı bebek bu bende 40 haftayı bekleriz dedim geçen belli olmaz dedi
Minikmucizemmmmmmmmmmm Eda_46 bnde yazmıştım oğlumda 40 + 4 te geldi eğer 41 olsaydı sezeryana almak zorundayım demişti gözü korktu galiba doktor öyle dedikten 2 gün sonra doğdu
Deru Eda_46 ilk dogumsa 42 ye kadar bekliyebiliyor bebisler hatta bazi doktorlar bilerek almiyor sezeryana hemen saglikla gelsin ne zaman isterse…
Eda_46 ftm_20 daha var aslında zamanı ama kilo alıp yeri daraldiysa farklı konu 😳🌸rabbim kolaylastirsin cümlemizinkini inşallah