SCA 38+2 de nasipse doğum yapacağım gün aldık o şekilde. Sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız sezeryan olucam
ilkay_01 seyda53 Hayırlı olsuun 🧿bende şuanda 37+1 im sancılarım ve 1 cm açıklığım varmış kısmetse 38de doğum planlanıyor 🤦🏻♀️ doğumun nasıl geçti açıklığın nasıldı tecrübelerini benimle paylaşabilir misinnn 😍🌺🫶🏻
seyda53 ilkay_01 37 haftalıkken sancım olmuştu kontrole gittiğimde 4 cm açılma vardı doğum zamanında da aynıydı bu yüzden suni sancı verdiler 7 8 cm olmuştu sancı girdiğinde ayakta duramıyodum zordu ama kısa sürede doğurdum şükür🙏🏻
Hurmuz16 Mahirin-annesi1 küvezde kalma ihtimali yok şükür Şuan 35 hastalıkken gittiğimde kilosu 3200 dü çünkü 3 hafta önden gidiyor
Kalbiimde2can SCA birinci oglumu 37+1de dogum yaptim (normal) simdi ikinciye hamileyim bakalim bu nezaman gelecek🙈
ilkay_01 Kalbiimde2can maşallah subhanallah 🌺❤️🧿 normal doğum sonrası ne kadar bi sürede kendinize geldiniz vajinanız eski haline geldi mi bende haftaya normal doğuma gireceğim inşallah ama doktor 4 5 dikiş olur dedi