Kızlar adetimin son günü korunmasız ilişki yaşadım 10 gün sonra yerleşme kanaması gördüm sanki test yaptım aşırı silik şekilde iki çizgi çıktı sorum şu ben bi sene önce kimyasal gebelik yaşamıştım acaba adetim tam bitmeden olduğu için acaba yine kimyasal olur mu adetin son günü hamile kalan var mı?