rabiatkncee Gebe kalmayı kolaylaştırmıyor sadece takviye oluyor. Fazlası zararlı malesef bebeğe de etkisi oluyor anneye de. Kist oluşturuyor mesela, ben de folbiol kullanmıştım kist göründü ultrasonda. Siz de kullanmayın lütfen, günlük 400 mikrogram alınmalı, bu ilaç 5 mg yani 12,5 günlük doz içeriyor. Yediğimiz besinlerden de folik asit alıyoruz, çok yükleme oluyor vücut fazlasına tepki gösterir