minikmucizeemaak Denizzomerr 8. Ayda hamile kaldım. Aslında şöyle oldu Ağustos ayında evlendim 1 ay kadar korundum. Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım. Şuan 7+4 haftalık hamileyim sağlıkla kavuşalım inşAllah ❤️
guzelanne01_ Denizzomerr kızımda 9 ay sonra kızımdan sonra 1,5 yıl sonra düşük oldu düşükten 1 yıl sonra kimyalsal oldu ,oğlumda 3 ayımda ilginç bünye ne zaman kendini hazır hissederse sanırsam ozaman oluyor🦦
Sbhtzmn Denizzomerr ilk bebegimde hemen 2.de 4 5 ay fln korunmadık ama yumurta çatlamam geç oluyormuş oyüzden olmamış doktor kontrolunde ogrendım adetimden 9 gün önce fln catladı yumurtam takvim kullanıyordum yanıltmış beni 😁
poyrazin_annesi28 Denizzomerr Çok acele etmiyo musunuz 🥲 Yani bı bekleyin gününüzü niye kendinizi stres yapiyosunuz 🌸
pelsin72 Denizzomerr acele ediyorsun erken gebelik testi almana gerek yok zaten korunmuyorsunuz olacaktır elbet biz 3 ay korunmadık 3. Ayda oldu ama stres yapmadım yaparsan olmaz
Denizzomerr poyrazin_annesi28 ne bileyim halamlarım filan çocuğu zor oldu korku var 8 gün oldu korunmasız ilişki olalı ama erken gebelik testi yaptım bugün yine negatif
poyrazin_annesi28 Denizzomerr Yani herkesin ilk ayda olucak diye bişey yok ki. Böyle stres yapmak daha zararlı aslında. Sen elinden geleni yap ve bekle 🌸 Bizim de 2. Ayda oldu hemen başarılı sonuç olucak diye bişey yok 🌸 Önünüzde çok zaman var 🌸
birannis_ Denizzomerr ağustosda düşük yaptım son adetimi kasımda gördüm aslında düşükten s1 ay sonrasında yada 2 ay sonrasında hamile belki kalabilirdim ama yumurtlama günlerini geciriyor yada kaçırıyordum son ayı dikkat ettim günleri geçirmedim kaçırmadım şimdi 22 haftalık oldu
262223-- Denizzomerr ilk geceden hamile kaldım ama 5 haftalık düşük yaptım kürtaj oldum aradan 1.5 ay geçti korunduk rahim kendini toplasın diye hamile kaldım hemen çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🌸
Erva_1 Eşim yurt dısında çalısıyor 10 günlüğüne gelmişti geldiği gün regli oldum gitmeden bir gün önce temizlenmiştim o ilişkide hamile kalmışım 🥲