egesmommy Tuuba_ust doğum kanalına yerleşmişti geçen hafta doktorum öyle söylemişti ama karnım düşmedi 🤷🏻♀️
Leylak12 Bende 38+2 evde ne kadar iş varsa yapıyorum çömeliyorum squat merdiven hurma her şeyi yapıyorum ama tık yok😂 Sadece ara sıra tam vajina bölgeme sanki bebek aşağı inmiyormuş gibi ince keskin bir sancı giriyor anlık o kadar . Ha birde karnım baya aşağı düştü fark ediyorum
Tuuba_ust Leylak12 haha ben de öyleyim. Yerleri de sileceğim yarın özellikle :) hurmalar da yiyorum ama keyfi yerinde içerde demekki bu sıpaların. Erkek bebekler geç geliyor diye ilkinde 41’in sonuna kadar beklemiştik ve son zaman çok ödem olmuştum. Bu bu defa beklemek istemiyorum :) İnşallah doğum kendiliğinden başlar
Mervebyr20 Leylak12 bende aynı şekilde senim gibiyim hafif sancılarda geliyor gerçek sancı sanıp heyecanlanıyorum😂😂🤦🏻♀️
egesmommy Kızlar bu haftada sancıyla beraber mide bulantısı doğum belirtisi oluyor mu bilginiz var mı
efesbry Tuuba_ust özel hastaneye mi gidiyorsunuz acaba? Ssvd istediğinize göre özel diye düşündüm çünkü devlet hastanesinde yaptırmıyor lar bende 2.ci oğluma hamileyim ilki sezeryando ikinci bari normal olsun dedim ama devlette yaptırmıyoruz dediler
Tuuba_ust efesbry evet ben de gittiğim hastane desteklemiyor diye 34. Haftada özelde bir doktora geçiş yaptım. Ssvd deneyimi çok olan ve keşkesiz doğum çalışan bir doktor. Her doktor riskleri gözetip bu yola girmiyor malesef..
Tuuba_ust Buarada herkes isimleri koydu mu? Bir ben mi kaldım :) Neler koydunuz? Biz şu isimler arasında kaldık: Ömer Mete, Melih veya Melih Emre, Selim Emre..
egesmommy Tuuba_ust mete ya da melih ikiside çok güzel 🤗 biz ege koyacağız oğlumuzun ismini inşallah 🤗
efesbry Tuuba_ust evet ben devlete gitmek zorunda kaldım bu hamileliğimde doktor bu riski göze almaya gerek var mı dedi ebeye sordum senin yerinde olsam riske atmam dedi.ama benim hala içimde normal doğum var 😕 hayırlısı olsun tabi ki ama birde normal doğumu deneuimlemek istemiştim. İnşallah sizin de keşkesiz bir doğumunuz olur Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
egesmommy Tuuba_ust benim eşim yiğit ege diye tutturmuştu bi ara ama çocuklar iki isim kabul etmiyor illa birini seçiyor diye ikna ettim şansa muayenede doktorumuzda kendi kızından örnek verdi bir ismini kullanıyor diye o gün bugündür demiyor daha 😂
duygusal_ Tuuba_ust isimli tulum yaptırdım. İnstagramda @sennakisevi diye geçiyor. Çok memnun kaldım☺️
Ceylanguney 38+1 olduk artık dayanacak güç kalmadı bedenim tükendi sanki gelsin diye yürüyorum pilates topundayım ama bi belirti yok pazartesi çatı muayenesi var bakalım hayırlısı
Tuuba_ust efesbry Ben de aynı şekilde düşündüm. Çok çok uyguna doğum yapacaktım diğer hastanede anlaşmam vardı ama destekleyen doktor olmadığı için biraz masrafa girdik. Herkes ne gerek var da diyebiliyor şuan ama keşke demek istemedim :) Ama nasip yani yine sezeryana alınabilirim. Doktor da hangi doğum şekli olursa olsun önemli olan bebeğine nasıl kavuştuğun sağlıklı olup olmadığı diyor. Yani dibine kadar da zorlamayacak riskleri bilerek hareket ediyor ona güveniyorum bakalım. Sağlıkla kavuşmamız en önemlisi. Sizin için de öyle o nedenle çok da takılmamak lazım.
efesbry Tuuba_ust kesinlikle deneyin imkanınız varsa hayatta insanın başına kaç kere gelebilir ki böyle bişey❣️ umarım herşey gönlünüzce olur bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz🌿