Ben de 38+5’teyim ve nstde sancı yok. İlk doğumum sezeryandı bu defa normal doğum denemek istedim. Ama ilkindeki gibi açılma olmayacak gibi hissetmeye başladım. Yine gelen giden yok.. aynen ben de gaz sancısını filan gerçek sancı sanıp bi heyecanlanıyorum :)) İkinci erkek bebeği bekliyorum ve hala adını koyamadık. Bu nedenle kapı süsü vs yok ortada..