Egemenveannesi yani binlerce şükür 17. Haftaya kadar geldik inşallah sağlıkla kucağıma alırım . bilmiyoum illa ki düşükler olmuştur ama bendeki rapor da bu ilacın acil doğum kontrol hapı olduğunu oluşan gebeliğe bir zararın saptanmadığı yazıyor. Doktorlara güveniyorum çünkü ilk zamanlar sizin gibi heryere deli gibi yazıyordum ama bugün cinsiyeti bile öğrendik . Umarım sizde bu sıkıntılı aşamalardan hızlıca ilerlersiniz