Egemenveannesi Ella içip hamile kaldım kızım 22 aylık 16 haftalık hamileyim … bir sürü can sıkıcı prosedürler mini bir heyet , tıbbi farmakoloji dalında değerlendirme derken bir zararı olmadığı öngörüsüne vardı doktorlar ve rutin kontrollerine devam edebilirsin diye de rapor yazdılar . O zamanlar çok ağlamıştım ama şimdi bende eşimde neden bu kadar travmatik bi üzüntü yaşadık diye kendimize kızıyoruz çünkü mutluyuz . Tek dileğimiz sağlıkla kucağımıza almak. Ve olası bir kaza durumunda da bir daha ella ertesi gün hapı kullanmamak 😊 … umarım kafandaki soru işaretleri azalır 😊