excitedmom- Hanimlar bebegim hâlâ makat geliş duruyormuş normal doğum istiyorum sizce bundan sonra doner mi bu durumu yaşayan oldu mu döndü mü bebekleriniz ne yapmam gerekir önerileriniz neler?🌸
End22 excitedmom- benim ki de makat gelişi ben sezaryen istediğim için dönememesi sorun değil ama doğuma kadar dönebilirmiş yani içiniz rahat olsun doğum sırasında suni sancıyla bile dönem bebekler var
Tugba54_ excitedmom- benimde 35 te kontrole gittiğimde dönmüştü doktorum daha öncesinde 37 ye kadar vaktimiz var demişti bu haftalardan sonra alanı iyice daraldığı için zor ama dönenlerde var içinizi ferah tutun egzersizler falan oluyomuş döndürmek için olmadı onları deneyin doktorunuza danışıp hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 💕
excitedmom- Tugba54_ güzel dileklerin için çok teşekkür ederim kuzum 🌸 inşallah hayırlısıyla döner dönmezse de hayırlısı öyleymiş yavrumu sağlıkla kucağıma alayım da önemli olan o😊
excitedmom- alparslansmother dönüyorlar sürekli dmekki benimde bı ara dönmüştü şmdi yine baş yukarda inşallah yine döner ve o şekilde kalır doğum zamanına kadar
spoilerbob İlk kızım 34 haftalıkken makat gelişti birkaç gün içinde doğum pozisyonu aldı merak etmeyin son gün dahi dönenler olabiliyormuş
excitedmom- spoilerbob çok sağol kuzum içimi ferahlattin benimde bebişim dönsün normal doğumla sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Zeyneparsln excitedmom- Biraz zor 35 e kadar yerleşip o şekil kalıyorlar tabi bi ihtimal var ama fazlada ümitlenmeyin
Tugba54_ excitedmom- inşallah canım benim Allah hepimize sağ salim yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin ☺️
Erturkbra Arkadaşımın 36. Haftada baş geliş döndü. Allah sağlıkla koyucağınızda almayı nasip etsin inşallah 🙏
Bahar_123 Erturkbra dönerken hissettiniz mi acaba anlaşılıyor mu yani 36 haftalık oldum pozisyonun değişmediğini aynı yerden tekme atmasından anlıyorum sadece dönerken anlaşılır şekilde mi oluyor hissediliyor mu o an
Erturkbra Bahar_123 özür dilerim benim değil arkadaşımın dedim de yanlış okudunuz galiba hissetti mi bilmiyorum inanın ☺️