Kizlar esim fatma diye diretiyor ben zeynep diye zeyneptende vazgectim artik yanina fatmanin yanina ek isim olarak ne olabilir iilk ismi esim koydu ikinci isimde ben koymak istiyorum fatma bu arada annanesinin ismi annanesi rahmetlik oldu babanesi var ben diyorm nie ebe ismi koyuyoruz baska isim koyalim diyorum babanen benim adimi koymadi diye kiskanir diyorum yok olmaz diyor bidakinede babanemin ismini koyarim diyor napcami sastim valla kaynanada yok su olsun yok bu olsun doguran biziz ama isme gelince onlar koyuyor en sinir oldugum sey ya