Bahar53 Sevdeeee evet merkezde ki memnun kaldım 1 saate yakın sürdü renkli de çekti daha sonra telefonuma attı bütün bilgileri ayrıca zarf olarak da verdi
Motherhappy Sevdeeee cansu hanıma gidiyorum ama pek memnun olduğum söylenemez filiz hanıma yada selma hanıma randevu bulabilirsem tercihim onlardan yana
Nuraykarabulut Sevdeeee ben samsunda ikamet ediyorum ama detaylı ultrason haftamda işimden ötürü rize de olacağım şar da mı daha iyi tıp merkezinde konuya çok uzağım eğer bilgilendirirseniz sevinirim