tubimom 159 benim ablam yaptı sezeryan oldu çok memnun kaldı hep ilgiliydi ve çok tatlı Güler yüzlü bir kere bile sert davrandığını başından savdigini görmedim benim normal olur heralde aksilik olmazsa onun olma ihtimali pek olmaz
Sibeldl12 159 yok sezeryan benimki. 2.doğumum olucak Allah’ın izniyle. Özgür çota gidiyorum çok iyi bir doktor.
159 tubimom ya bendr çok memnunum ondan ne bileyim devlette nornal doğuma çok zorluyorlarmis olmazsa en son durumda sezeryan yapılıyormuş
tubimom 159 evet orası öyle ama doktoruna sezeryan istersen söyleyebilirsin anlayışz biri değil Bülent bey
Buketegemen Bende doğum evıne gıdecem inşalllah 7 sene önce seahta sedat umurdu doktorumuz özele gectı bende 2. Doğuma inşalllah yıne seah doğum evı serdar çimene gıtmek ıstıyorum zaten normal doğum inşalllah bı zorluk yasamam
Kpinart Haftama kadar Malatyada devlete gidiyordum. Depremden sonra sakaryaya geldim. İyiki de gelmişim. Hiç doktor hemşire ebe tanıyıp bilmeme rsğmen burdaki çalışan herkes o kadar yardımcı ve ilgili ki. Muayene olduğum her doktor ebe kibar yardımcı olmak için elinden geleni yapıyor. Hastane o kadar düzenli ve sistemini oturtmuş ki. 38+3 deyim bende. Sancımın gelip bebeğime kavuşmamı bekliyorum.
Btlkykn Bende Reyhan Kaplan Hafızoğluna gidiyorum, elektiriğimiz tuttuğu için başka doktor arayışına girmedim açıkçası hiç