Emine_ Momtheangel devlette perinotolojiye gidiyorum. Doğuma bir ay kaldı ikinci bebeğim ama heyecan hâlâ ilki gibi
izlmisik-16 Medar da Seval Taşdemir e , araştırmada da M. Atay Özten e gidiyorum.. İkisinden de çok memnunum 😊 nasipse temmuz sonu ağustos başı gibi kızımı kucağıma alacağım 💕