ZeyooZ Bgn 40 oldum çatı oldum eve geldiğimden beri minik minik kanama oluyo leke gibi doktor olabileceğini söyledi. Peki bu esnada nişan gelirse nasıl ayırt edebilirim?? 🤔
tatlibekleyis ZeyooZ canım bende dün nts de sancim çıktığı icin alttan muayne edildim lekelenmen olabilir dedi doktorum ama bildiğin kanamam oldu çok sürmedi akşam geçti ama rahatsız da oldum dün çok bu gün sabah afedersin sümüksü katı bir akıntı geldi birazı kahverengi geri kalan büyük bölümü krem rengiydi kahverengi olan dün olan kanamadan dolayı içerde kalandır diye düşünüyorum ama krem rengi akıntı nisan olabilir mis baya arastirdim bazılarında kanlı bazılarında kansız gelirmiş bakalım bekliyorum 39+1 günlüğüz
Gul_hamad ZeyooZ ayni haftadayiz ve su an ayni seyi yasiyoruz)) bende aksam 9 gibi doktordan geldim pembemsi su gibi geliyor,adet olacagin ilk gun nasil oluyor aynen . Aradim normal dedi ama agrim var yururken. 18ine gun verdi eger gelmezse oglum suni verecek
Sarella ZeyooZ bence sancınız geldiğinde Doğum başlangıcıdır sancınızı bekleyin derim ama yoğun kanama görürseniz de iyi değil danışın mutlaka doktorunuza İnşaallah saglıkla kucağınıza alırsınız
Cglfdn ZeyooZ dun benim de sancim çıktı. Doktorum 1 cm aciklik var dedi. 15 gun içinde doğum gerceklesebilir dedi 😮 37 haftaligim. Eve gelince sumuksu hafif kirmizi akinttim oldu. Bende korktum acaba nisan mi diye?
Yasmin184 Sancınız varsa yada bebeğin hareketlerinde azalma ya da çoğalma varsa Doğum diye biliriz yoksa çatı muayenesinden dolayı hafif lekelenme ola bilir
ZeyooZ Merversen canım alttan parmaklarıyla muayene ediyo doktor. Benimki biraz ağrılı oldu ama kişiye göre değişiyor korkma
Mlsymc Merversen kendini kasmassan ağrı hissetmezsin ben çok kastım hissettim ama 7 8 en sürüyor zaten anlık elini çekincede agrın geçiyor korkma
Tgbylmz ZeyooZ canım bence sen bi doktora git pembe taze kan nolur nolmaz vaktinde dolmuş, ben 38+3 üm kahverengi lekelenmem oldu bide sol arka kemik ağrım başladı bekliyorum devamı olursa bende gidicem
Merversen ZeyooZ Rabbim saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin canim bende korkuyorum ne yalan söyleyeyim bana da son 6 hafta henuz çatı muayenesi olmadim ama çekinmiyo degilim
ZeyooZ Merversen amin canım hepimize inşallah. Ama kimisi rahat geçiriyo kimisinin biraz ağrılı oluyo tabi bence doktora da bağlı. Zaten 10saniye sürüyo
Tgbylmz ZeyooZ anlıyorum ama yakınsa hastane riske atma bence kahverengi beklemiş kan diye düşünebilirim ama pembe olması beni tereddütte bıraktı
Acuka ZeyooZ 1 cm acılmam varmıs catımda uygunmus normale ve rahımde yumusamıs 1 haftaya kalmaz dogurursun sen dedı 😄