onehappymoom @cennetinsusu @Miniklerin @Berel06 @Bereket41 İçimi rahatlattınız kızçeler çok teşekkür ederim hepinize ❤️
Adenimoo Ben şuan 38+5 teyim, geçen haftalarda kullandım ve sanırım vajina da mantar yaptı, geçmeyen kaşıntı var. Bence kullanmasak daha iyi