Ayy benim gibi olan başkaları da varmış. Çevremde benim kadar ağır geçiren yoktu kimse beni anlamıyor gibi hissediyordum. Şuan 37+3teyim. Herkes sonrası daha beter bunlar iyi günlerin demişti ilk trimester için.. Kesinlikle öyle değil! O şiddetli kusmayı yaşamayan bilemez 😔 Hiç geçmeyecek sanmıştım ama inanın geçiyor 😊🙏 Ben 6. Ayın başına kadar sürekli kustum. Yemek yiyemedigim için sürekli açım diye ağlıyordum 🥲 5 ay tuzlu bisküvi ile beslendim sadece. Sonra oldukça azaldı sadece sabahları ve aksamları kusuyordum gün içinde kusmam geçmişti. Şuanda da bulantilarim oluyor her gün ama kusmam çok şükür olmuyor. Kendimi hamile değil de hasta gibi hissederdim hep öyle olacak sandım ama geçti çok şükür ve 5. Aydan sonra hamileliğin keyfini yaşamaya başladım umarım sizinki daha da önce biter 🙏