Turna44 ___ozlm___ ben 8 kilo aldım bugun ayrıntılı ya girdim kız artık kesin. Sizin cinsiyet ne ne kadar kilo aldın
neslihanersoy 22+5 😍❤️ 3 kilo aldım sadece erkek bebişim,düzenli iştahım yok malesef benim sizin nasıl
Tucemsiiii Am itibariyle 22. Haftaya girdik 😌 61 ile hamile kaldım dün tartıldım 64.600 çıktım dün tetenoz oldum haftaya da detaylı yaptıracağım. Minik kızım da çok hareketli 🌸
Kumsala birannis_ Tucemsiiii Turna44 22+0 günlük olduk bugün tekmelerini ara ara hissediyorum pek sık hissetmiyorum acaba tekmelerini ne sıklıkta hissediyorsunuz
Turna44 Tucemsiiii aynıyız bende tm 22 Burdan haberleşelim hep. Doğuma kadar bakalım sırayla ilk kim doğuracak. Detaylıyı da bu gün yaptırdım ben. Çok güzel oluyor herşey ini tek tek söyledi😍
Nazlicannn196 Tucemsiiii bende 22+3 oldum tetenoz aşısını 2 gün önce vuruldum ağrısı hala geçmedi sizin geçti mi acaba
Muczm33 Tucemsiiii tetenozun herhangi bir yan etkisi oldu mu ateş vs benide aradılar yaptırmam için birde gripken yaptırılabilir mi dünden beri boğazım ağrıyor burnum tıkalı
Turna44 Derya03 hoşgeldin canım tabiiki Burdan takipleşelim. Nasıl gidiyor cinsiyeti nedir. Durumunuz nasıl
pinkioctober 3Tospikannesi 21+2yiz bizde😁 52 kiloyum hiç kilo almadım hareketlerini ne kadar hissediyorsunuz
birannis_ Turna44 bugün tam 22 haftalığız 8 kilo almışım inşallah doğuma kadar çok aşırı almam dikkat ettiğim halde yarıyor sanırım 🤭
Aysearjen47 birannis_ bende bugün 22 haftalık oldum sizin hareketleri nasıl hergun düzenli hissediyormusunuz
Turna44 birannis_ aynı durumdayız canım bende 8 kilo aldım ama ben 44 ile hamile kalmıştım. İlk gebelik mi seninkisi
birannis_ Kumsala gün içerisinde ayakta olduğum için ara ara otururken hissediyorum özellikle gece daha net hissediyorum
Aysearjen47 Kumsala bende bugün 22 haftalık oldum pek hissetmiyorum bazen uzandigimda hissediyorum o kadar
Glfdnkygsz Kumsala bende 22+0 bugün doktora sordum bir gün çok hareketli gibi oluyor 2 gündür çok az hareket ediyor doktor normal dedi. günde 20 saat uyuyormuş şuan bide 24. Haftadan sonra daha netleşir hareketleri dedi