rabiatkncee sen bilirsin tabiki ben de özel takipliyim özelin aciline gitmiştim farklı bir doktor vardı bıraktırmadı iğneyi sabah da kendi doktoruma gittim o da iğne ile ilgili bir şey söylemedi sonuçta pıhtılaşma varsa bıraktırması biraz garip geldi ben pıhtılaşma sebebiyle 3 defa kayıp yaşadım iğneyi bırakma düşüncesi bile çok korkutuyor beni