Kızlar 11 haftalıkken kanama yaşadım 2 gece yattım hastanede kanama alanı da vardı kan sulandırıcı kesildi progestan ve proluton ipneye başladık iğneyi 3 günde bir yaptırıyorum şuan 13 haftayım daha yeni yeni kesildi kan sulandırıcı da kullanmam gerek pıhtılaşma var bende proluton iğne ne kadar etkili bebeğimin kalbi gelişimi etkilenirse diye korkuyorum etkisi ne kadar acaba ??? Bilen var mı kullanan