Hilall_ 5+4 de keseyi gördüm 6+4 de hem bebiş hem kalp atışını canım lakin giderken idrara sıkışmış ol daha net görünüyor o zaman :) ben 5+4 de gittiğimde doktorum git su felan tüket öyle bakalım ölçüm alamıyorum dedi gittim kahve süt su içtim epeyi sonra gördü ölçü de alabildi