Kızlar selam daha 2 gün önce test yaptım pozitif gördüm hemen kan verdim. Uygulamaya göre tam 4 hafta 5 günlüktü öğrendiğimde. beta hcg 217 çıktı. Ama okuduğum kadarıyla herkes 4+5te daha yüksek değerlerle öğrenmiş. Kimyasal olur diye çok korkuyorum sizce çok mu düşük sonucum