Gencanneeeeee Bussekorkmazz Dogum 3.800 suan soner beyde onuda soylemis olayim yilbasindan sonra yapcaksan dogumu belli degilmis daha ucret :)
Bussekorkmazz @Gencanneeeeee 35 şu an ama 32. Haftada gittiğimde normal doğuma 12000 dediler sezeryanın 3800 olması imkansız bence hatta hemşire sezeryan bundan biraz daha fazladır tabi demişti
Gencanneeeeee Bussekorkmazz Yeni Dogum yapmis Birine Sordum 3800 dedi doktora da sordum oda aynisini dedi bilemicem yani