Ozlem-200 Gencanneeeeee Amin cümlemizinde istediği gibi olsun inşallah güzel doğumlar yapalım Allah’ın izniyle 😊
Gencanneeeeee Mrvcakatt Burdan yazilan mesajlarin bildirimi gelmiyo ki girersem goruyom o yazdigini bile kac saat sonra gordum alarm falan kurcam artik🥲🥲
Mrvcakatt Gencanneeeeee uygulamaya girersen diye dusundum de , sey yap bir de tam 1 de arama ,12.53 falan gibi ara erkenden kap , 29 istedigim tarih ona verdiler ama daha cabuk dolabilirdi
Mrvcakatt Gencanneeeeee yok gitmedim esim 2 hafta sonra ozelegekente habibe radiye akgun var ona gidelim dedi
Gencanneeeeee Mrvcakatt anladim canim ozele gitme imkanin varsa hic bulasma zaten universiteye daha iyi
Cicekkiz20 Merhaba Egekentte Arif Saylan var oda güzel bı doktor yengemin son hamileliği riskliydi baya ilgiliydi sıkıntısız atlatlilar
Cicekkiz20 Bende devlette ve üniversitede doğuma stajerler giriyor hep diye duydum orda çalışan akrabalarım var onlar öyle söylemislerdi o yüzden guvenipte gidemedim kontöre oralara
Egemoms1303 Cicekkiz20 bende doğum için o gün kim varsa o giriyor diye biliyorum arkadaşım öyle demişti ama kendim hiç gitmedim 🙃