Ozlem-200 yok ben suan 28+5 hamileyim sonere ikili üçlü testlerimi yaptirdim normalde kontrolum devletteydi ama dogumu paü veya ozelde yapmam gerekiyo gidip konusucam bi doguma girip girmicegini soner bey doguma girerim derse ondan yana korkum yok ama paüdeki stajyerler adami deli ediyo o konuda icim rahat degil benimde🤷🏻♀️